فرمانده انتظامی استان همدان گفت : در شش ماهه نخست امسال 19 باند سرقت در همدان متلاشی شد.

انهدام 19 باند سرقت در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌ صالح ، فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 19 باند سرقت در همدان متلاشی شد، افزود: دراین  راستا یک هزار نفر دستگیر شدند.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای انتقال فعالیت های پلیس به ویژه پلیس جامعه محور عنوان کرد و گفت: هر چه ارتباط و هماهنگی مردم و پلیس برای تامین امنیت بیشتر باشد در این عرصه موفق تر خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان همدان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با جایزه ویژه یک دستگاه خودروی پراید خبر داد و ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهدا، یادواره ۳۲۷ شهید، همایش طلایه داران ترافیک و همایش شهروند نمونه، مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه ها خواهد بود.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح از توزیع بسته‌های بهداشتی، همایش دوچرخه سواران و موتورسواران قانونمند، مسابقه نقاشی (روز بدون تصادف)، آموزش همگانی در مساجد، مشاوره و ارائه خدمات در پلیس +10 از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

وی به تولید پلاک وسایل نقلیه در استان اشاره کرد واظهار داشت: ترخیص موتورسیکلت‌های متخلفی که دستور توقیف قضایی نداشتند، ازاقدامات نیروی انتظامی بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه  36 هزار فقره پرونده قضایی  وجود دارد یاد آورشد: بیش از 200 هزار پرونده منجر به صدور احکام و ابلاغ شده است.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح با بیان اینکه در این مدت از سال طی 5 هزار عملیات از طریق پلیس مبارزه با مواد مخدر4تن مواد افیونی کشف شده است، خاطر نشان کرد:    2 هزار خرده ‌فروش و 3 هزار مصرف‌کننده دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 35 باند مواد مخدر منهدم شده است؛ گفت: در این زمینه 108 خودرو و 23 دستگاه و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از برگزاری 499 کارگاه آموزشی مقابله با مواد مخدر خبر داد و ابراز کرد:  در سامانه ۱۹۷، یک‌هزار نفر به صورت چهره به چهره و با هدف حل مشکلات آموزش داده شدند و ۱۶ هزار تماس نیز با عنوان تقدیر، پیشنهاد و انتقادات از سوی مردم انجام شده است.

انتهای پیام/ج

 

19 باند سرقت در همدان منهدم شد

برچسب ها: نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.