فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: با دستگیری یک‌نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان ۲ کیلوگرم هروئین توسط سپاه پاسداران کشف شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد محمودند گفت: با تلاش نیرو‌های پاسداران یک‌نفر قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین از وی کشف شد.

وی افزود: در پی مشکوک شدن نیرو‌های گشت محله محور بسیج یکی از پایگاه‌های مقاومت این شهرستان، به یک نفر، سپاه پاسداران در اقدامی هوشیارانه و برنامه‌ریزی شده منطقه مورد نظر را بازرسی کرده و موفق به کشف این مقدار هروئین مرطوب شدند.

محمودوند خاطرنشان کرد: یک نفر از شهرستان‌های همجوار قصد داشت این محموله را به استانی دیگر منتقل کند که در پل‌دختر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: قاچاقچی دستگیرشده به همراه یک‌دستگاه موتورسیکلت و آلت قتاله سرد که از وی کشف و ضبط شد با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید.

وی اظهار داشت: گشت‌های محله محور بسیج یکی از برنامه‌های سپاه و مورد تأکید مقام معظم رهبری است افزود: گشت‌های محله محور بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی پل‌دختر و معمولان در جهت ارتقا برنامه‌های بسیج تشکیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: از عموم مردم دعوت می‌شود جهت بالا بردن و حفظ امنیت با گشت‌های محله محور بسیج همکاری بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/د

۲ کیلوگرم هروئین در پل‌دختر کشف شد

برچسب ها: قاچاق ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.