مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان با شعار «دانشجوی حسینی در مکتب خمینی (ره)» روز پنج‌شنبه 12 مهرماه در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین کفعمی مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار داشت: اولین همایش مسؤولان بسیج دانشجویی استان اصفهان با شعار «دانشجوی حسینی در مکتب خمینی (ره)» روز پنج‌شنبه 12 مهرماه در دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در آستانه اربعین حسینی در نظر گرفته شده است تا مسؤولان بسیج دانشجویی سراسر استان اصفهان در جمعیتی حدود 700 نفر دور هم جمع شوند و مطالباتی که از مسؤولان بسیج دانشجویی به عنوان یک عنصر پیش برنده و پیش‌رونده هست پیگیری و مرور می‌شود.

مسؤول بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: حجت‌الاسلام ماندگاری در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به عنوان سخنران حضور خواهند داشت تا در خصوص نقش دانشجویان در جامعه صحبت کنند.

وی ادامه داد: در ادامه نیز در خصوص تحول در بسیج دانشجویی صحبت به عمل خواهد آمد و رده‌های برتر استان تقدیر خواهد شد، همچنین در آخرین بخش میثاق نامه جوان انقلابی قرائت و کارگاه‌های آموزشی با هدف توانمندسازی دانشجویان برای ورود به عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری اولین گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.