کانال ریحانه با انتشار چند روایت زنانه و جالب، به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبری، از منظری دیگر پرداخت که در ادامه یک روایت آن را با هم می‌خوانیم.

روایتی زنانه از دیدار مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال ریحانه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی،  با انتشار چند روایت زنانه و جالب، به دیدار اخیر ورزشکاران و مدال آوران بازی‌های آسیایی با رهبری، از منظری دیگر پرداخت که در ادامه یک روایت جذاب آن را با هم می‌خوانیم.

کاش همه به این توصیه‌ی آقا عمل کنیم
روایتی زنانه از دیدار مدال‌آوران بازی‌های آسیایی با رهبر انقلاب
معرفی آقایان که تمام می‌شود، آخرین نفر، بلندگو را به خانم‌ها می‌دهد. هنگام صحبت خانم‌ها، آقا معمولاً رویشان سمت دیگر بود. آزاده سیدی از کرمانشاه، بازیکن تیم کبدی که مقام اول را آورده صحبت می‌کند. رهبر می‌گوید ماشاءالله، دستتون درد نکنه. عطاردیان، نفر بعدی و از تیم کبدی، توضیح می‌دهد که بعد از 15 سال هند را شکست داده‌ایم. خانم‌ها به ترتیب بلند می‌شوند. پگاه زنگنه، صاحب برنز کاراته از کرمانشاه؛ علیپور که نقره گرفته؛ مرجان سلحشوری، تکواندوکار؛ کیانی که برنز تکواندو دارد و راحله نادری از کبدی.
کبدی‌کارها هربار تأکید می‌کنند که بعد 15 سال هند را پشت‌سر گذاشته‌اند. زهرا کریمی هم کبدی‌کار است و می‌گوید مدالش را به عموی شهیدش و رهبر تقدیم کرده. عباسعلی از پُرافتخارهای کاراته با چند طلا؛ کرمی که کبدی کار می‌کند؛ سنچولی که از زابل آمده و در تیم کبدی بازی می‌کند، چادر نازکی روی گرمکن ورزشی‌اش سر کرده؛ وقتی سرِ صحبت را در مورد مردم محروم سیستان و بلوچستان باز می‌کند چادر از سرش می‌افتد و دور کمر نگهش می‌دارد؛ از زابل می‌گوید، از بی‌آبی و بیکاری و محرومیت. آقا با روی باز، حرف‌هایش را می‌شنوند.
جام‌بزرگ، مدال‌آور تیراندازی، صحبتش را این‌گونه شروع می‌کند که متأسفانه تنها مدال تیراندازی را کسب کرده. آقا پاسخ می‌دهد چرا تأسف؟ همینی که دارید را شکر کنید و فکر نداشته‌ها را نکنید! راستی چقدر خوب می‌شود اگر به این توصیه در همه‌ زندگی عمل کنیم! جام‌بزرگ اضافه می‌کند که چندسال پیش برای ادامه‌ ورزش زنان از شما کسب تکلیف کردم و شما اجازه دادید و من ادامه دادم تا اینجا. شما هم برای بازی‌های 2020 ما دعا کنید.
خیلی از خانم‌ها هم مدالشان را به رهبر تقدیم می‌کنند و خانم‌ها هم همان جمله‌ آقا درباره‌ قبول هدیه و بازگرداندنش را می‌شنوند. شهربانو منصوریان -قهرمان ووشو- می‌گوید با همین دست‌های کارگری و ورزشکاری، مدالم را به شما تقدیم می‌کنم. رهبر می‌گوید با این حساب من مجموعاً بیشتر از همه‌ شما مدال دارم؛ همه می‌خندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.