معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان از برپایی 40 ایستگاه صلواتی در استان خبر داد.

برپایی 40 ایستگاه صلواتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان به برپایی40 ایستگاه صلواتی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: 25 ایستگاه متعلق به شهرستان همدان است.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه ها از مسیر ورودی روستای امزاجرد تا یکن آباد و مهدی آباد در مسیر جاده همدان - کرمانشاه را پوشش می دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان افزود: فعالیت ایستگاه های صلواتی حدود 2 هفته پیش از فرا رسیدن اربعین حسینی آغاز شده و حداکثر تا یک هفته پس از اربعین ادامه دارد.

ناظری پور ادامه داد: ایستگاه های صلواتی با در نظر گرفتن امنیت زائران حسینی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با هماهنگی پلیس جانمایی شده است.

وی افزود: هر یک از ایستگاه های صلواتی دارای مسئول و انتظامات است که وظیفه راهنمایی زائران و هدایت خودروها به حاشیه جاده و محلی امن را عهده دار هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان اضافه کرد: به منظور رفع نگرانی ها در زمینه بهداشتی از جمله بروز مسمومیت، چگونگی پخت و پز و نحوه شستن مواد اولیه برای تهیه غذا آموزش داده شده است.

ناظری پورگفت: کارت بهداشت نیز به صورت رایگان و خارج از نوبت به خادمان فعال در ایستگاه ها ارائه می شود.

وی تاکید کرد: همچنین برای پیشگیری از بروز مشکلات امنیتی نظیر حادثه تروریستی اهواز، گشت های 24 ساعته پلیس در حوالی ایستگاه های پرتردد، افزایش می یابد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان افزود: برای پیشگیری از بروز هر گونه مشکل، هماهنگی های لازم با بیمارستان ها، اورژانس و آتش نشانی برای امدادرسانی سریع صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب

همدان آماده میزبانی زائرین اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.