رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان از خدمات رسانی 45 ایستگاه صلواتی در استان خبر داد.

خدمات رسانی45 ایستگاه صلواتی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدعلی بادامی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان بیان کرد: در سطح استان 45 ایستگاه صلواتی کار خدمت‌رسانی به زائران را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه ۶ موکب در استان توسط ستاد بازسازی عتبات اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: ۴ موکب در بهار و لالجین، یک موکب در اسدآباد و موکب دیگر در رزن است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان گفت: از موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان می‌توان به موکب امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، شهید چیت‌سازیان، زیارت عاشورا، سردار همدانی، سیدالشهدا(ع)، موقعیت شهید همدانی، شهدای منا، شهدای رزن و شهدای شهر برزول اشاره کرد.

بادامی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در ۱۲ موکبی که در کربلا مستقر هستند روزانه بین ۱۸ تا ۲۲ هزار نفر اسکان داده شوند، افزود: زائران می‌توانند در این ۱۲ موکب مستقر شوند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات جمع‌آوری شده به شکل مردمی است و از هیچ کمک دولتی استفاده نشده است، گفت: آورده‌ها به شکل نقدی و اقلام خوراکی و سایر موارد بوده که در بین موکب‌ها توزیع شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان ادامه داد: مردم می‌توانند هدایا و نذورات خود را برای سهیم شدن در پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی به شماره حساب سیبای 0203751662001 بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان واریز کنند.

انتهای پیام/ب

فعالیت 45 موکب در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار