فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۰۰سارق حرفه ای در یزد دستکیر شدند.

سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به پیش رو بودن هفته ناجا گفت: در شش ماهه نخست امسال در استان یزد  تعداد ۱۰۰نفر سارق دستگیر و۱۵۰۰تن کودشیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰میلیارد تومان کشف شد.

سردار میرحیدری افزود: نقش پلیس در همه‌ی راهبرد‌ها به عنوان پشتیبان نقش آفرینی می‌کند و در سالجاری نیز پلیس مقتدر و امین مردم به عنوان شعار حاکی شده است.

وی با اشاره به عملکرد پلیس آگاهی درنیمه سال۹۷ اظهارداشت: ۱۰دستگاه تیم فعال آگاهی در شناسایی و کنترل مجرمین راه اندازی شده و ۷درصد کاهش سرقت اتومبیل،۴درصد کاهش کیف قاپی،۶۷درصد کاهش جیب بری و ۱۹درصد کاهش کشو زنی در استان شاهد بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین بیابیان عملکرد پلیس مواد مخدر استان در نیمه سال۹۷ تصریح کرد:میزان دستگیری ۳درصد و عملکرد پلیس در کشفیات حوزه قاچاق۴درصد و کشف سوخت غیرمجاز۳۹درصد و کشف سیگار ۵۶درصد و کشف موادمحترقه۴۳درصد رشد داشته است.

سردار میرحیدری بیان کرد:در استان یزد با۵۶درصدکاهش قتل ،۳۸درصدکاهش تجاوزبه عنف،۱۴درصد کاهش نزاع فردی و دسته جمعی در استان شاهد بودیم.

این مقام نظامی هم چنین از کاهش ۱۶ درصدی تلفات جانی در نیمه اول سالجاری در استان خبرداد و اظهار امیدواری کرد که انشاالله استان یزد در کاهش تلفات جانی در نیمه دوم سالجاری رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد.

وی  شرکت کارکنان نیروی انتظامی و تشریح عملکرد در نمازجمعه و غبار روبی گلزار شهدا را از برنامه‌های هفته ناجا برشمرد.

انتهای پیام/ی

کشف میلیاردی کود شیمیایی قاچاق در یزد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.