فرمانده انتظامی شهرستان مهران از آمادگی انتظامی شهرستان مهران برای اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان مهران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم با شکوه مراسم اربعین ، مشتاقان وعاشقان اباعبداله الحسین(ع) ملزم به رعایت کردن توصیه های نیروی انتظامی می باشند تا سفری ایمن داشته باشند.

وی گفت: به مناسبت نزدیکی به ایام اربعین حسینی(ع)که هرساله با شکوه وشور واشتیاق وصف ناپذیری برگزار می شود لازم است زائران عزیز به هشدار ها و توصیه های پلیس توجه کنند.

وی افزود: این مراسم باشکوه چند سالی است که به صورت متوالی با حضور مشتاقان میلیونی زوار درکمال آرامش وامنیت خاصی برگزار می شود که البته این امر مرهون مشارکت ،مجاهدت وتلاش های خستگی ناپذیر دستگاه های مسئول، نیروی انتظامی،هلال احمر،اورژانس ،راهداری و... است

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: هرچند برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم ،مشتاقان نیز ملزم به رعایت کردن توصیه ها وهشدارهایی که ازسوی دستگاه های ذی ربط به ویژه نیروی انتظامی ارائه می شود هستند تا سفری ایمن وسرشار از معنویت و در کمال برنامه ریزی وامنیت را داشته باشند.

شهبازی افزود: توصیه می‌شود هرچه زودتر نسبت به اخذ روادید ورود به کشور عراق از سفارت یا سرکنسولگری‌های آن کشور اقدام کرده و از موکول کردن این امر به روزهای پایانی (نزدیک به اربعین) و همچنین حرکت به سمت مرزها قبل از اخذ روادید، خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

آمادگی انتظامی شهرستان مهران برای اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.