فرماندار شهرستان بویراحمد از استمهال تسهیلات بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛کناری در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت : با توجه به مهلت سه ساله پرداخت اقساط به طرح ها کشاورزیتداوم خشکسالی و کاهش بارندگی ها، کشاورزانیکه برای اجرای طرح های از بانک کشاورزی تسهیلات دریافت کرده اند از مهلت سه ساله برخودار شدند.
فرماندار شهرستان بویراحمد افزود : کشاورزان می توانند با استفاده از این فرصت سه ساله طرح های خود را به سرانجام رسانده و بعد از سه سال کار، پرداخت اقساط خود را ادامه دهند.
کناری سهم شهرستان بویراحمد از محل اعتبارات روستائیان و عشایر را 46 میلیارد تومان با اشغالزایی 4 هزار نفر بیان کرد و گفت : از این مقدار اعتبار تا کنون 35 میلیارد تومان جذب و 8 میلیارد تومان در مرحله انعقاد قرار داد و امید است که تا یک ماه آینده بالای 90 درصد این اعتبار نیز پرداخت شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد از سرگردانی و بلاتکلیفی 575 طرح متقاضیان در بانک های عامل خبر داد و افزود: بر اساس مصوبه امروز شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی موظفند تا دو هفته اینده این تعداد طرح را تعیین تکلیف کنند.
 انتهای پیام/غ

ارائه مهلت به بازپرداخت وام های کشاورزی

برچسب ها: تسهیلات ، خشکسالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.