مقامات روسیه بار دیگر مدعی شده اند که گروه تروریستی داعش در حال هسته گذاری نظامی در افغانستان است و ۲۵۰۰ نیروی این گروه هم اکنون در مرز میان پاکستان و افغانستان مستقر شده اند.

روسیه: ۲۵۰۰ عضو داعش در مرز بین افغانستان و پاکستان مستقر شده اندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات روسیه بار دیگر مدعی شده اند که گروه تروریستی داعش در حال هسته گذاری نظامی در افغانستان است و ۲۵۰۰ نیروی این گروه هم اکنون در مرز میان پاکستان و افغانستان مستقر شده اند.

ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه برای افغانستان گفت: داعش در حال برنامه ریزی برای بی ثباتی آسیای مرکزی است و نباید حضور داعش در افغانستان را دستکم گرفت.

وی با اشاره به گسترش فعالیت های تروریستی گروه داعش در منطقه آسیای مرکزی و جذب نیرو از سوی این گروه، نسبت به برنامه های داعش که یکی از آنها بی ثبات ساختن کشورهای آسیای میانه و منطقه است هشدار داد.

ضمیر کابلوف تاکید کرد که مستقر شدن آنها در مرز پاکستان و افغانستان برای مبارزه با نیروهای خارجی در افغانستان نیست، بلکه هدف اصلی آنها بر هم زدن ثبات و سیاست داخلی منطقه آسیای مرکزی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
افغانستان باید مرزش با پاکستان رو تا 20 کیلومتری تخلیه کنه والا همینجور میان و میرن
آخرین اخبار