سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی با حضور ۲۱ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور از امروز به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید رضا دامادی رئیس سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز امروز در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار کرد: در این دوره بیش از ۵۰ تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت امروز این مسابقات با شرکت ۲۱ تیم برگزار خواهد شد.

وی بیشترین تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره مسابقات را از دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه تبریز اعلام کرد و افزود: در سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی به میزبانی دانشگاه تبریز، تیم‌های از دانشگاه‌های از شهر کرد، صنعتی ارومیه، مالک اشتر، صنعتی اصفهان، ارومیه، بناب، تبریز، صنعتی شریف، صنعتی شارهرود، امیر کبیر و ... حضور دارند.

به گفته وی این دوره مسابقات در دو بخش متالوگرافی و الکتروشیمی برگزار خواهد شد و به تیم‌های برتر هر بخش یعنی تیم‌های اول تا سوم آن نیز جایزه اهدا خواهد شد.

رئیس سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی در دانشگاه تبریز اضافه کرد: این مسابقه نو پا که سومین دوره خود را تجربه می‌کند، با تکیه بر توان علمی و نیروی دانشجویی، تجربه و هدایت اعضای هیات علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه تبریز برنامه‌ریزی شده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: تلاش ما بر این است که متناسب با کیفیت و موقعیت دانشگاه تبریز، فضایی مناسب برای رقابت‌های علمی و به نمایش گذاشتن میزان توانمندی و خلاقیت بین دانشگاهیان و صنعت، در قالب مسابقه فراهم شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود برگزاری این نوع مسابقات را برای تمرین و تقویت فعالیت‌های مشارکت اجتماعی دانشجویان ضروری بیان کرد و یادآور شد: به یقیین دانشجویانی که در این‌گونه فعالیت‌های علمی و فوق برنامه فعالیت و مشارکت دارند، در آینده فردی موفق و کارآفرین خواهد شد.

سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی از سوی انجمن علمی مهندسی مواد دانشکده فنی مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز و با همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

سومین دوره مسابقات سراسری متالوگرافی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.