تروریست‌های داعش برای نجات جان خود با ریش‌های تراشیده شده از مواضع خود در تلول الصفا پا به فرار گذاشتند.

اخبار داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای سوری همچنان در حال پیشروی سوی مواضع تروریست ها در تلول الصفا هستند و با کمک همپیمانان خود ضربات و خسارات سنگینی به داعشی ها وارد آوردند هرچند که به خاطر ناهمواری های بسیار در این منطقه تروریست ها فرصت برای پنهان شدن در غارها و شیارها را داشتند اما حملات ارتش سوریه بسیار موثر واقع شد.

خبرنگار اسپوتنیک ویدئویی از نیروهای سوری در مناطقی که مدتی قبل جولانگاه تروریستها بود منتشر کرده که در این مسیر ریش های تراشیده  شده داعشی های فراری به چشم می خورد.

بنا بر اعلام اسپوتنیک هدف از این اقدام آمادگی برای ادغام با شهروندان سوری در صورت لزوم و کمک به مخفی ماندن هویتشان بوده است.طبق گزارشات علت اصلی تضعیف تروریست ها از دست دادن منابع آب آشامیدنی در حملات اخیر نیروهای سوری بوده و همین موضوع موجب عدم توانایی برای مقابله آنها با ارتش این کشور شده است.


بیشتر بخوانید:روایت جوان سوری از ادلب تا اروپا/از مرگ نزدیکان به دست تروریست‌ها تا سفری که جز ندامت هیچ نداشت +تصاویر


نکته عجیب دیگر اینکه در مناطق آزاد شده از سیطره داعش مدفوع الاغ بسیار  به چشم می خورد که نشان دهنده استفاده آنها از این حیوان برای حمل مهمات و اسلحه بوده زیرا استفاده از وسایل نقلیه در آن مناطق بسیار دردسرساز و دشوار است.در ادامه فیلمی در اینباره را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
داعشیهای بی فرهنگ و بی تربیت ایشالا جاتون تو جهنم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
تروریست‌های داعش بزدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۲ مهر ۱۳۹۷
لعنت الله علیهم اجمعین