رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی گفت:این انتخابات ۱۰ شهرستان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

علی قابچلو رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ افزود: در مجموع ۵۶ نفر در این انتخابات مراحل ثبت نام اولیه را تکمیل کرده و پس از کنترل صلاحیت‌ها و نیز اعلام انصراف‌ها، تعداد کاندیدا‌ها به ۴۰ نفر رسید که آنان نیز برای دستیابی به ۱۳ صندلی هیئت رئیسه نظام مهندسی استان به رقابت می‌پردازند.

قابچلو اظهار کرد: شرکت کنندگان در این انتخابات در رشته مهندسی عمران پنج نفر، در هر یک از رشته های معماری و برق دو نفر و در هر یک از رشته های شهرسازی، مکانیک، ترافیک و نقشه برداری نیز یک نفر را برای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: برای اخذ آرای شرکت کنندگان در هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی ۱۴ صندوق رای گیری ثابت در نظر گرفته شده است که پنج صندوق در شهرستان ارومیه و بقیه در شهرستان های خوی، میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، سلماس، ماکو، پیرانشهر و سردشت مستقر شده است.

قابچلو با اشاره آمار ثبت نام کنندگان رشته ها گفت: بیشترین ثبت نام از رشته عمران با ۲۲ نفر بوده و رشته ترافیک نیز با یک نفر کمترین تعداد ثبت نام را به خود اختصاص داده است.

رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گفت:  در این دوره ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر از مهندسان در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/م

 

رقابت ۴۰ نفر برای ۱۳ کرسی هیئت رئیسه نظام مهندسی استان

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.