فرماندار بیله سوار گفت: در 6 ماهه امسال بیش از 685 هزار نفر از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار بیله سوار افزود : در این مدت بیش از 685 هزار نفر از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند که بیش از 89درصد تردد مربوط به مسافران خارجی و 11درصد مربوط به مسافران ایرانی است.

وی همچنین گفت: صادرات گمرک بیله‌سوار طی 6 ماه نخست امسال  با 53 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه به  17 میلیون و 220هزار دلار رسید.

فرماندار بیله سوار تصریح کرد: وزن این میزان کالای صادر شده به 60میلیون کیلوگرم می‌رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل  از افزایش 195 درصدی  برخوردار است.

قبادی افزود: میزان واردات از گمرک بیله‌سوار نیز طی 6 ماه گذشته، 559هزار دلار ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 68درصدی دارد.

وی عنوان کرد: میزان وزن کالاهای وارداتی به 2 و نیم میلیون کیلوگرم می‌رسد که نسبت به عملکرد مدت مشابه سال گذشته 94 درصد افزایش دارد.

فرماندار بیله‌سوار از صادرات چمدانی بیش از 10 هزار و 612 تن کالا به ارزش 23 میلیون دلار خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 57 درصدی را نشان می‌دهد و گمرک بیله‌سوار جزو گمرکات شاخص کشور در صادرات چمدانی است.

انتهای پیام/ع

صادرات چمدانی در گمرک بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.