شهردار منطقه 12 مشهد خبر داد:

توسعه مشارکت شهروندان با اجرای طرح "شهریاران" در مشهد

شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: در راستای حضور حداکثری شهروندان در شورای اجتماعی محلات، طرح شهریاران به صورت آزمایشی در منطقه ۱۲ اجرایی می‌شود تا شاهد توسعه مشارکت شهروندان درتصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری باشیم.

توسعه مشارکت شهروندان با اجرای طرح

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمد محبی، شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: در این دوره از مدیریت شهری، افزایش مشارکت مردم در فعالیت‌های شهرداری یکی از دستور کار‌های ما بوده است که این مهم بر پایه شورای اجتماعی محلات و استفاده از ظرفیت این شورا برای مشارکت‌گیری مردم در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نخبگان و مردم در اجرای بهتر پروژه‌های شهری تاثیر بسزایی خواهد داشت، ادامه داد: در طرح شهریاران همه مردم از جمله نخبگان و دانشجویان حضور و عضویت خواهند داشت.

شهردار منطقه ۱۲ مشهد درباره مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های در حال اجرا و یا انجام شده در این منطقه نیز گفت: اجرای تعدادی از پروژه‌های عمرانی از سال قبل در این منطقه آغاز شده است. یکی از این پروژه‌ها، در حوزه جمع‌آوری آب‌های سطحی می‌باشد که با اعتبار ۴ و نیم میلیارد تومان آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال به نتیجه مطلوبی رسیده و سال بعد نیز پایان یابد.

محبی افزود: در راستای درخواست‌های مردمی، آماده‌سازی، زیرسازی و آسفالت معبر آیت الله هاشمی رفسنجانی ۳۴ بود که با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومانی، این معبر خاکی نیز آسفالت شد.

وی با اشاره به اینکه محور خاکی دیگری نیز با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه و ۷۲۰۰ متر مربع مساحت آسفالت شده است، ادامه داد: احداث پارک اقدسیه ۳۳ نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان آغاز و در حدود ۵ ماه به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام//ف. ن.
 


اجرای آزمایشی طرح «شهریاران» در منطقه ۱۲ مشهد کلید می‌خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.