ابتكار شهرداری مشهد در تبليغات شهری برای همبستگی بيشتر مردم +فیلم

ویدئویی از تبلیغات جالب شهرداری مشهد برای همبستگی بیشتر مردم را مشاهده می‌کنید.

ابتكار شهرداری مشهد در تبليغات شهری برای همبستگی بيشتر مردمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی تلاس خود را برای براندازی و اضمحلال و ضعیف جلوه دادن کشور، به کار گرفته‌اند، مردم در سایر نقاط کشور کوشش و تلاش پیشین خود را برای نقش بر آب کردن نقشه‌های شیطانی آن‌ها متمرکز کرده‌اند.

مشکلات اقتصادی و معیشتی که امروزه اغلب افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، موضوع مهمی است که دشمنان را به طمع انداخته و پای آن‌ها را در مسیر براندازی نظام که برای خود ترسیم کرده‌اند، مصمم ساخته اما هوشیاری و درایت مردم حیله و نیرنگ دشمنان را خنثی کرده و جایی برای اما و اگر باقی نگذاشته است.

افزایش فشار دشمنان با تصویب و تمدید تحریم‌های علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، تنها همبستگی و خودباوری مردم را افزایش داده و سیاستمداران و طراحان تحریم‌ها نیز از ترس همین خودباوری و حفظ  به دشمنی خود با مردم کشور ادامه می‌دهند.

تقدیم هزاران شهید که توسط پدران و مادران خود راهی جبهه‌های جنگ می‌شدند و همچنین از خودگذشتگی مدافعان حرم و خانواده آن‌ها نیز بخش دیگری از تلاش برای حفظ و بقای انقلاب اسلامی است.

در ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، به نکات خوبی درباره همبستگی و همراهی مردم در شرایط سختی مثل جنگ و تحریم‌ها اشاره شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تبلیغات ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۷
ما مشهدی ها اصولا و قلبن وابسته به ایرانیم و همیشه ایرانی خواهیم بود
در ایران مشهد فرق داره با سایر استان ها نه به این معنا که ما خوبیم بقیه نه...منظور از فضای درونی شهر و مردمش هست که وجه متمایزی داره با بقیه جاها .. . ..شاهنامه بخونی متوجه میشی چی چی میگم و لی در کل مشهد یه طرف دنیا طرف دیگه