معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای تامین زیرساخت‌های مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران با ۱۲ کمیته تخصصی ویژه اربعین وارد عمل شده است و موضوعات دیگری پیرامون اربعین را نیز دنبال می‌کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزیر کشور عصر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، گفت: وزارت کشور برای تامین زیرساخت‌های مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران با ۱۲ کمیته تخصصی ویژه اربعین وارد عمل شده است و موضوعات دیگری پیرامون اربعین نیز دنبال می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به مسائل اقتصادی کشور، کمیته‌های متولی امر برای تامین زیرساخت‌های مرزی و حمل و نقل در پایانه‌های مرزی ورود کرده‌اند.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: اجرای طرح جامع اربعین حسینی برای حل و رفع مشکلات باید با هماهنگی میان استان‌ها و شهرستان‌های معین انجام شود.

جمالی‌نژاد عنوان کرد: استان‌های معین و مسئول تاکنون حضور جدی برای تامین زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی توجه و ورود جدی نداشته‌اند و ورودی جدی و سریع آنها برای تامین زیرساخت‌ها ضروری است.

معاون عمرانی وزیر کشور در رابطه با درخواست کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، گفت: امروز با حضور در مرز شلمچه تمام مشکلات را بررسی می‌کنیم و برای رفع آنها قدم بر می‌داریم.

انتهای پیام/س

  کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات بررسی می شود

برچسب ها: وزارت کشور ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.