۲۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان دورود کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود گفت: بیش از ۲۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در مدت اخیر در شهرستان دورود کشف و باهماهنگی مسئولان در بازار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛نبی‌الله قاسمی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود گفت: بیش از ۲۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در مدت اخیر در شهرستان دورود کشف و باهماهنگی مسئولان در بازار توزیع شد.

نبی‌الله قاسمی  اظهار داشت: یکی از معابر کالای قاچاق در استان لرستان، همین معبر به سمت الیگودرز-اصفهان است و طی ۴ ماهه گذشته یک میلیارد و ۵۳ میلیون تومان کالای قاچاق توسط مبادی انتظامی و تعزیرات حکومتی ارزش گذاری و کالای قاچاق کشف و ضبط شد و در مدار اجرای قانون قرار گرفته و در این راستا ۴۶ نفر دستگیر که مجرمین هم در جریان رسیدگی امور قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: طی ۴ ماهه گذشته وضعیت مولفه‌های انتظامی و وضعیت وقوع جرائم در شهرستان دورود بسیار قابل توجه بود که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد جرائم کاهش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود عنوان کرد: مشاوره به ۲ هزار و ۱۷۰ نفر در مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی شهرستان دورود صورت گرفته که بیشتر پرونده‌ها اختلافات خانوادگی بوده وبیش از ۷۹ درصد پرونده‌های که ازطریق مشاوره مورد بررسی قرار گرفته اند منجر به سازش شده که این حرکت و اقدامات همکاران باعث تحکیم مبانی خانواده‌ها شده است.

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی که امروزه حاکم است و مشکلات اقتصادی به واسطه احتکار و اخلالی که در بازار عرضه ارزاق عمومی وکالای مورد نیاز مردم ایجاد شده بیش از ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کالای احتکار شده کشف و باهماهنگی مسئولان شهرستان دورود توانسته ایم با تشریفات قانونی به بازار و مصرف مردم برسانیم.

قاسمی با اشاره به انهدام ۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان دورود افزود: در حوزه مواد مخدر طی ۴ ماهه گذشته ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۶۰ نفر مجرم در این حوزه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود گفت: ۱۱۰ به عنوان یک سامانه شبانه روزی در طی ۴ ماهه گذشته ۱۱ هزار و ۱۰۸ مورد تماس عملیاتی داشته تماسی که منجر به ورود نیروی انتظامی، تنظیم صورتجلسه و برخورد درمحل شده و ۲۷ هزارو ۱۴۱ مورد تماس ارشادی داشته ایم که در محل ارشاد قضایی شدند.

وی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به طور روزانه در دستور کار است و در ۴ ماهه گذشته بیش از ۱۲۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای که تاکنون طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را کمتر داشته اند، اجرا کردیم.

 

انتهای پیام/ب

 

کشف ۲۸ میلیارد ریال کالای احتکار شده در شهرستان دورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.