فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۵۰۰ طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرایی که نتیجه آن دستگیری بالغ بر ۳ هزار خرده فروش مواد مخدر بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، اظهار داشت: پلیس با تمام توان برای آسایش و امنیت مردم تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از حوزه‌های اصلی کار پلیس برخورد با پدیده مواد مخدر است که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار امان اللهی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر نسبت به سال قبل حدود ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد، یادآور شد: در این راستا ۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

رییس پلیس کرمانشاه بیان کرد: در نیمه نخست امسال همچنین مقدار کشفیات کالای قاچاق به ۳۴۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دستگیری بیش از ۴ هزار سارق نیز اشاره و اظهار کرد: کشفیات سرقت نیز امسال ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

سردار امان اللهی گفت: همچنین ۶۵ باند سرقت در ۶ ماهه نخست امسال متلاشی شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از برقراری حدود ۶۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خبر داد و گفت: حدود نیمی از این تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

وی همچنین از رسیدگی به تخلفات ۵ هزار واحد صنفی نیز اشاره کرد و گفت: ۲ هزار واحد صنفی به خاطر تخلفات مکرر پلمپ شده اند.

سردار امان اللهی در پایان با تاکید بر حضور مقتدرانه پلیس در همه عرصه ها، از تلاش‌های شبانه روزی همکاران خود قدردانی و از همکاری مردم با پلیس تشکر کرد.

۱۳ تا ۱۹ مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و شعار امسال نیز " پلیس مقتدر، امین مردم" درنظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ی
 

سخنرانی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه

برچسب ها: پلیس ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.