انجام نقاشی دیواری 12 مدرسه در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: نقاشی دیواری 12 مدرسه که توسط آموزش‌ و پرورش به شهرداری معرفی‌ شده بود انجام شد.

انجام نقاشی دیواری 12 مدرسه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی‌ ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان به قدیمی بودن 90 در صد از نقاشی‌های شهدای شهر اشاره کرد و افزود: طرحی به عنوان «راهیان ایثار» کلید خورد که اجرای آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح تصاویر شهدایی که بر دیوارهای ساختمان‌های مختلف نقش بسته‌شده، بازسازی می‌شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح هنرمندانی از نقاط مختلف کشور حضور دارند که از نام‌آوران این هنر در کشور هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 هنرمند از اقصی نقاط کشور در حال فعالیت بر روی تصاویر شهدا هستند تا یک کار متفاوت در این زمینه ارائه شود.

علی‌ضمیر گفت: البته نقاشی دیواری 12 مدرسه که توسط آموزش‌ و پرورش به شهرداری معرفی‌ شده بود انجام شد.

وی با بیان اینکه زیر پل رسالت نیز توسط هنرمندان جداره سازی با سفال و کاشی شکسته در حال انجام است، گفت: نقاشی دیواری بیشتر در ایام تابستان و عید نوروز انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان افزود: در نیمه نخست سال جاری بیش از 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری به مناسبت‌های مختلف انجام‌شده است.

علی ضمیر با تأکید بر اینکه نقاشی دیواری با رنگ‌آمیزی متفاوت است، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که باعث مخدوش شدن سیما و منظر شهری شده، دیوارنویسی غیرمجاز است که با آن برخورد می‌شود.

وی تأکید کرد: هرگونه دیوارنویسی غیر مجاز نقض آشکار حقوق شهروندی است که چهره شهر را زشت می‌کند.

انتهای پیام/ب

انجام 5 هزار مترمربع نقاشی دیواری در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.