سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: هم اکنون حدود ۷۰ میلیارد تومان بدهی به کشاورزان استان داریم که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته امید می‌رود تا پایان مهرماه کلیه مطالبات پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت بیرانوند سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان در ارتباط با وضعیت پرداخت مطالبات گندم کاران لرستانی اظهار داشت: امسال در مجموع حدود ۴۷۰ میلیارد تومان گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شد که تا کنون حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: هم اکنون حدود ۷۰ میلیارد تومان بدهی به کشاورزان داریم که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته امید می‌رود تا پایان مهرماه کلیه مطالبات پرداخت شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: امسال شاهد برداشت ۳۶۰ هزار آن گندم از سطح مزارع استان بودیم که در مقایسه با سال زراعی گذشته حدود ۱۰ هزار تن کاهش برداشت داشتیم که البته این کاهش به خاطر بارندگی‌های خوب و وضعیت مناسب بارندگی در سال قبل بود.

بیرانوند خاطرنشان کرد: با این وجود امسال در مقایسه با میانگین بلند مدت و چند ساله برداشت گندم از مزارع استان خوب و مطابق پیش‌بینی‌ها بوده است.

وی یادآور شد: مصرف گندم در لرستان در هر سال برای کل جمعیت استان حدود ۲۰۰ هزار تن است و در حقیقت حدود ۱۶۰ هزار تن گندم تولید مازاد استان را تولید کرده‌ایم.

انتهای پیام/م

پرداخت  مطالبات گندم‌کاران لرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.