معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت:مبنای اقتدار در نظام اسلامی بر آیه شریفه «اشدا علی الکفار» استوار است که بر کفار شدید و با مؤمنان مهربان باشید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا طباطبایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به مفهوم اقتدار اظهار کرد: مبنای اقتدار در نظام اسلامی بر آیه شریفه «اشدا علی الکفار» استوار است که بر کفار شدید و با مؤمنان مهربان باشید.

وی افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار که تعریف آن قدرت مشروع است، در صحنه ایران اسلامی به وقوع پیوسته و قوای کشور هر یک در محدوده وظایف خود باعث استمرار این اقتدار هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان تأکید کرد: قوه مجریه با اقتدار اجرایی، قوه قضایی با اقتدار قضایی، قوه مقننه با اقتدار تقنینی و نیروهای مسلح با اقتدار نظامی خود امروز، امنیت را در سراسر کشور برقرار کرده‌اند.

وی متذکر شد: نمایش این اقتدار را در دو روز گذشته با حضور بسیجیان سرافراز و نیروهای مسلح در نزد رهبر معظم انقلاب در تهران و گردهمایی بسیجیان در جای جای کشور شاهد بودیم.

طباطبایی به فرا رسیدن هفته ناجا نیز اشاره داشت و گفت: این هفته را به سبزپوشان خدوم عرصه نظم و امنیت که سی سال افتخار خدمت در کنار آن‌ها برای برقراری امنیت را دارم، تبریک عرض می‌کنم.

وی در پایان ضمن آرزوی سرافرازی برای خدمت‌گذاران این کشور بیان داشت: برای کشور آرزوی عزت و پیشرفت داشته و برای دشمنان این کشور آرزوی شکست و زبونی داریم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، از کارکنان نمونه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل صورت گرفت و در ادامه رزمایش اقتدار و امنیت، توسط نیروهای یگان ویژه برگزار شد.

همچنین عملیات رهایی گروگان، انجام حرکات نمایشی، عملیات ویژه توسط یگان اسکیت‌سوار، تیراندازی به اهداف متحرک و انجام ورزش‌های رزمی و پارکور نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان، نیروهای ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه، رژه رفتند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار