فرمانده انتظامی شهرستان شوش از افزایش 26 درصدی استفاده کنندگان از سلاح غیرمجاز در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی شهرستان شوش در آیین صبحگاه نیروی انتظامی این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه 90 درصد کل جرائم بویژه سرقت کشف شده اند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 16 هزار و 169 مورد تماس به 110 انجام شده است که 8 هزار و 205 مورد آن فوریت های 110، 2 هزار و 139 مورد راهنمایی و ارشاد و 6 هزار و 25 مورد به صورت حضوری بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: میزان دستگیری افرادی که سلاح غیرمجاز استفاده کرده اند 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به کشف بیش از 42 کیلوگرم موادمخدر تریاک در نیمه نخست امسال افزود: 77 خرده فروش موادمخدر در این مدت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: در زمینه کالای قاچاق 20 نفر دستگیر شده که ارزش ریالی این کالاها 12 میلیارد و 882 میلیون و 105 هزار ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه 80 درصد سارقان شوش معتاد هستند از خانواده ها انتظار می رود نظارت بیش تری بر فرزندان خود داشته باشند.

وی افراد معتاد دست به انجام انواع سرقت ها از جمله سرقت های مسلحانه می زنند که لازم است خانواده ها برای کاهش این جرائم نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند، انجام صبحگاه مشترک، نشست با متنفذین، بزرگان طوایف و شیوخ، دیدار با خانواده های شهدا،‌ جانبازان، ایثارگران و آزادگان، تجلیل از خانواده شهدا و بازنشستگان ناجا،‌ گل افشانی مزار شهدا در گلزار شهدا و حضور در نماز جمعه از برنامه های هفته نیروی انتظامی در شوش عنوان کرد.

عدنان غزی، فرماندار شهرستان شوش نیز در این آیین امنیت را مهم ترین خواسته مردم برشمرد و اظهار کرد: امنیت یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین مولفه های پیشرفت و توسعه در جوامع بشری به شمار می روند.

وی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان شوش بیان داشت: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در نظم بخشیدن به امور نقش مهمی ایفا می کند.

غزی افزود: استقرار نظم و امنیت اجتماعی و تامین آسایش مردم در جامعه از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/گ

عاملان تیراندازی های غیرمجاز در دام قانون

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.