رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد گفت: یکهزار و 330 جلد کتاب به کتابخانه های شهرستان مهاباد اضافه شده که نسبت به پارسال هفت درصد بیشتر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد گفت:یکهزار و 300 جلد کتاب در بیش از 20 موضوع مختلف امسال از نهاد کتابخانه های عمومی به این شهرستان اهدا شده است.

چیا  قادری افزود: ادبیات، فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم، هنر و سرگرمی، تاریخ و جغرافیا از جمله موضوعات کتابهای موجود در کتابخانه های مهاباد است. قادری، با اشاره به اینکه کتابها بر اساس ظرفیت کتابخانه های مهاباد توزیع می شودگفت: از این تعداد کتاب ، 630 جلد به کتابخانه شیخ شلتوت، 326 جلد به کتابخانه فجر و 374 جلد به کتابخانه مجتمع فرهنگی این شهرستان تحویل شده است.

قادری تصریح کرد: امسال همچنین بیش از 700 جلد کتاب از طرف خیرین، شهروندان و علاقمندان به مطالعه، به کتابخانه های عمومی مهاباد اهدا شده است.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهاباد اضافه کرد: اهدای کتاب به ارزش 100 میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به سبب کسب رتبه دوم شهر کتاب و شهر خلاق به این شهرستان تعلق گرفته که در مرحله ثبت و توزیع بین کتابخانه های سطح شهر است.

وی، با اشاره به اینکه شش کتابخانه در قالب سه کتابخانه عمومی و سه قرائت خانه در مهاباد وجود دارد، افزود: 12 روستای مهاباد از جمله روستاهای اگریقاش و  لج  که چندی پیش کتابخانه های آنها افتتاح شد، اکنون دارای کتابخانه هستند.

بیش از 54 هزار جلد کتاب در قالب 59 هزار نسخه در کتابخانه های این شهرستان وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در اختیار اعضاء قرار می گیرد.

انتهای پیام/ع

اهدا کتاب به کتابخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.