سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران گفت: بعد از اختلاف امتیاز برابر کامبوج به سایر ورزشکاران نیز فرصت بازی دادم.

به گزارش  خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  آذر همایون پور با اشاره به سطح پائین بازی تیم کامبوج اظهار داشت: با این تیم در رقابت های کسب سهمیه بازی های پارالمپیک و همچنین تورنمنت تایلند رقابت کرده بودیم و این تیم را با اختلاف زیادی شکست داده بودیم در این مسابقه نیز پیش بینی می کردیم کامبوج را شکست دهیم.

وی افزود: در این مسابقه به سایر ورزشکاران فرصت بازی دادیم و ترکیبی که می خواهیم در بازی مقابل افغانستان استفاده کنیم را محک زدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درخصوص استفاده از همه بازیکنانش گفت: معمولا در ابتدای بازی فشار بازی زیاد است تا رقبا به شناخت کافی از یکدیگر دست یابند و وقتی متوجه شدند با چه سیستمی بازی می کنند و فاصله امتیاز زیاد شد از فرصت استفاده می کنند که ما هم از این فرصت استفاده کردیم.

وی درباره رقابت های دور دوم اظهار داشت: دو تیم صدرنشین دو گروه یعنی چین و ژاپن به صورت مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا می کنند اما تیم های دوم و سوم هر گروه شانس مجددی دارند تا به صورت ضربدری رقابت می کنند تا فرصت دوباره ای به تیم های سوم داده شود که با این شرایط تیم ما روز سه شنبه با افغانستان رقابت می کنیم و تایلند به مصاف کامبوج می رود.

همایون پور درباره تیم افغانستان گفت: با این تیم پیش از این بازی کرده ایم و پیروز شده ایم. در این بازی هم امیدواریم پیروز شویم.


بیشتر بخوانید:

اولین مدال کاروان ایران بدست آمد/ طلای درخشان ایزدیار در شنا

يك مدال برنز در تنيس روى ميز انفرادى قطعى شد

کسب پیروزی‌های متعدد برای نمایندگان شطرنج نابینایان


انتهای پیام/

اظهارات همایون‌پور درباره پیروزی برابر کامبوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار