استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم اجرای مانور آمادگی در برابر بحران در همه شهرستان ها

استاندار لرستان گفت: برای مشخص شدن میزان آمادگی در زمان وقوع حوادث نیاز به اجرای مانور در تمامی شهرستان ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جلسه ستاد بحران استان لرستان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

در این جلسه فرمانداران لرستان میزان نیازمندی ها و کمبود های شهرستان ها را در زمان وقوع حادثه اعلام کردند.

آقا میرزایی، سرپرست مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: ستاد بحران استان لرستان در سال های گذشته در زمان وقوع سیل و زلزله عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم امسال هم عملکرد خوبی داشته باشیم نیاز است که کلاس های آموزشی برگزار کنیم و برای این کلاس های آموزشی 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

آقا میرزایی گفت: اجماع سپاهیان حضرت محمد (ص) که در 12 مهرماه برگزار شد یک نوع مانور برای سنجش آمادگی در زمان وقوع حوادث بود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری لرستان در ادامه گفت: با توجه به شروع بارش ها در استان، لایروبی و پاکسازی معابر در شهرها انجام شده است. برای انجام عملیات مناسب در زمان وقوع حادثه در کمترین زمان نیاز به همکاری همه ارگان های مربوطه است.

خادمی استاندار لرستان گفت: ما در این جلسه مشکلاتی را که وجود دارند مورد بحث و بررسی قرار می دهیم تا در زمان وقوع حادثه آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: برای داشتن آمادگی کامل نیاز به انجام مانورهایی در همه شهرستان ها وجود دارد تا بتوان میزان تجهیزات و سرعت را هم مشخص کرد.

وی در مورد اعلام زمان تعطیلی بیان کرد: تعطیلی ها در استان در زمان وقوع حوادثی همچون آلودگی هوا، سرمای شدید و بارندگی های شدید توسط فرمانداری ها با هماهنگی محیط زیست، هواشناسی و آموزش و پرورش استان اعلام شود تا به موقع اطلاع رسانی صورت گیرد.

انتهای پیام/د

اجرای مانور بحران در  لرستان

برچسب ها: زلزله ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.