فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پایانه‌ مرزی شلمچه در ایام اربعین حسینی برای صادرات کالای غیرنفتی باز است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ ولی‌الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر گفت: مرز شلمچه در ایام اربعین حسینی در صورتی که کشور عراق درخواست بسته شدن را نداشته باشد برای صادرات کالا باز خواهد بود.

وی افزود: زیرساخت لازم برای صادرات کالا از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در مرز شلمچه مهیا شده و مسیر جداگانه‌ای نیز برای تردد کامیون‌ها تدارک دیده ‌شده و هیچ مشکلی در خصوص صادرات کالا در این مرز وجود ندارد.

  فرماندار ویژه خرمشهر  در ادامه در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت:هیچ اداره و ارگانی اجازه برپا کردن موکب در شلمچه را ندارد و همه امکانات باید به سمت موکب‌های مردمی سوق داده شود.

حیاتی  تسریع در استقرار درمانگاه در مرز شلمچه با توجه به شروع تدریجی حرکت زائران اربعین حسینی را خواستار شد و افزود:درمانگاه دانشکده علوم پزشکی آبادان باید تا پایان هفته جاری در محل مورد نظر مستقر شود.

وی ادامه داد: 13 دستگاه ترانس برق برای پایداری برق موکب‌ها و ارگان‌های مستقر در مرز شلمچه نصب و به بهره‌برداری رسید ضمن اینکه روشنایی پارکینگ و مسیر منتهی به گذرگاه مرزی شلمچه نیز تقویت و برقرارشده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر بر تسریع در اتصال فیبرنوری سراسری به ارگان‌های مستقر در شلمچه از جمله رسانه های خبری تاکید کرد و گفت:تمهیدات لازم برای پوشش رسانه ای راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مرز شلمچه پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ د

صادرات کالای غیر نفتی در مرز شلمچه

برچسب ها: فرمانداری ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.