رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر گفت: قیمت سکه و طلا باید واقعی‌تر شوند به عبارتی قیمت‌ها باید بیشتر از این کاهش یابد تا بازار به تعادل برسد.

روز/// واقعی// قیمت‌ها باید واقعی‌تر شودعبادالله محمدولی رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: قیمت سکه و طلا باید واقعی‌تر شوند به عبارتی قیمت‌ها باید بیشتر از این کاهش یابد تا بازار به تعادل برسد.


بیشتر بخوانید: ریزش ۳۷۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار


وی با اشاره به اینکه نرخ‌های رسمی  طلا براساس نرخ تعیین شده جهانی در بازار مشخص می‌شود تصریح کرد: خوشبختانه طی چند روز گذشته، قیمت‌ها روند کاهشی داشته و امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده این روند ادامه داشته باشد.

محمدولی، با بیان اینکه نرخ‌ها زمانی که واقعی‌تر شود ریسک در بازار رخ نمی‌دهد افزود: ساماندهی در بازار یکی از عواملی است که می‌تواند خلاء‌های موجود در بازار را کاهش دهد.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در ادامه ضمن انتقاد از سایت های نامعتبری که قیمت‌هایی را اعلام می کنند، گفت: این سایت‌ها بصورت قارچ گونه رشد کرده اند و امیدواریم بزودی وضعیت آن‌ها مشخص شود تا اخبار واقعی‌تر نمایان داده شود.

انتهای پیام/

سایت های نامعتبر قارچ گونه اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار