رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی نیشابور پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی صدر رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: پنج میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به زنان روستایی، چهار میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال به زنان سرپرست خانوار و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این تسهیلات به توانبخشی اختصاص یافت.

وی افزود: ۶۲۲ میلیون ریال تسهیلات نیز در قالب کمک هزینه درمان، تحصیلی، تأمین لوازم ضروری و مسکن به خانواده‌ها و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی نیشابور با بیان اینکه ۳۱۳ نفر از مددجویان هم طی شش ماهه نخست امسال ۲۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات بیمه کارفرما، خویش فرما، اشتغال، درمان ومعاش دریافت کردند، ادامه داد: ۱ هزار و ۵۲۶ معلول در ۴۱۱ روستای نیشابور از خدمات و هزینه‌های درمانی طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه بهره‌مند و از مجموع سه هزار و ۶۵۰ بیمار پذیرش شده درمراکز ترک اعتیاد این شهرستان نیز ۵۸ نفر بهبود یافته و ۱۵ نفر هم از تسهیلات خوداشتغالی برخوردار شدند.

صدر گفت: برای ۸۰ زوج متقاضی فرزندخواندگی در نیشابور طی همین مدت پرونده تشکیل شده و سرپرستی ۱۱ فرزند به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام // ف. ش
 

تشکیل پرونده برای ۸۰ زوج متقاضی فرزندخوادگی

برچسب ها: بهزیستی ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار