تیم ملی والیبال نشسته ایران در چارچوب روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مغلوب چین شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی والیبال نشسته بانوان در سومین دیدار خود برابر تیم چین قرار گرفت و ۳ بر صفر شکست خورد.

بانوان والیبال نشسته کشورمان ابتدای ست نخست را با قدرت شروع کردند و توانستند با کسب امتیاز ۸ اولین وقت استراحت فنی را به خود اختصاص دهند اما پس از آن تیم چین با کار دفاعی قوی و سرویس های خوب توانست ۱۸ بر ۱۲ از تیم ایران پیش افتآد و این اختلاف امتیاز را حفظ کند و در نهایت ملی پوشان ما این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ واگذار کردند.

شاگردان سلیمانی ست دوم را هم پایاپای با تیم قدرتمند چین آغاز کردند و اختلاف امتیاز را به عدد یک رساندند. در ادامه تیم چین ۲۱ بر ۱۲ از تیم ایران پیش افتاد و همین موضوع باعث شد سلیمانی علاوه بر تعویض بازیکنان خود، در خواست وقت استراحت فنی کند تا در امتیاز گیری تیم چین وقفه ای ایجاد کند اما در نهایت این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به سود تیم چین به پایان رسید.

بانوان ملی پوش والیبال نشسته کشورمان ست سوم را قدرتمند آغاز کرد و در امتیاز گیری همگام با تیم چین بود اما همانند ۲ ست قبلی این تیم چین بود که موفق به کسب امتیازهای بیشتر شد و سلیمانی سرمربی تیم کشورمان در این ست هم به تعویض های متعدد پرداخت اما در نهایت تیم چین توانست ۲۵ بر ۱۲ در این ست پیروز شود و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد.

انتهای پیام/

ایران مقابل چین شکست خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار