امام جمعه اهر با بیان اینکه یادواره شهدای منطقه ارسباران به‌صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها برگزار می‌شود گفت: یادواره شهدای منطقه ارسباران در اهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر در جلسه هماهنگی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در اهر گفت: یادواره شهدا یک‌دوره در شهرستان‌های اهر، ورزقان، هوراند، خداآفرین و کلیبر برگزار شده و می‌توان گفت: این یادواره جزو یادواره‌های به‌یادماندنی است.

وی افزود: با برگزاری یک‌دوره یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان‌ها امسال باز نوبت به شهرستان اهر رسیده است که امیدواریم این یادواره در اهر به لحاظ مرکزیت قره‌داغ باشکوه‌تر و در شان شهدا برگزار شود.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه ما امروز هرچه داریم از رشادت و فداکاری شهداست، ادامه داد: شهدا رفتند تا اسلام و انقلاب زنده بماند و حال مسئولان نسبت به مردم وظیفه سنگین‌تری در قبال شهدا دارند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در شرایط فعلی که مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند بایستی در تمامی برنامه‌ها و مراسمات هزینه‌ها کاهش یابد، ولی این‌طور هم نباشد تا از ارزش برنامه‌ها کاسته شود.

وی بابیان اینکه برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان اهر بهترین زمان ۹ دی‌ماه خواهد بود، گفت: بهره‌گیری و دعوت از سخنرانان تأثیرگذار در این یادواره نیز جزو موضوعات مهم به نظر می‌رسد.

امام جمعه اهر بر لزوم فعال‌سازی کمیته‌های اجرایی ستاد یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران تأکید کرد و یادآور شد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدای ارسباران آبروی قره‌داغی‌ها را حفظ می‌کند.

 

انتهای  پیام/ش

شهرستان اهر میزبان برگزاری یادواره شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.