رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان از برپایی نخستین نمایشگاه انرژی و مدیریت سبز در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: نخستین نمایشگاه انرژی و مدیریت سبز در بندرعباس گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه در ۹۰۰ متر مربع با ۲۷ غرفه از استان‌های هرمزگان، کرمان و اصفهان در زمینه تولید انرژی، انتقال، توزیع و صنایع وابسته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی و چگونگی تولید، توزیع و انتقال انرژی‌های مختلف و همچنین تبلیغ مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آن و رعایت الزامات زیست محیطی عنوان کرد.

استاندار هرمزگان هم در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: ظرفیت‌های فسیلی و تجدید پذیر در استان هرمزگان وجود دارد که با تحقیقات و پژوهش‌های مناسب در این امر می‌توان بهره دو برابری از این ظرفیت‌ها برد.

فریدون همتی افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نیرو‌های خلاق برای توسعه بنگاه‌های اقتصادی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نمایشگاه انرژی و مدیریت سبز به مدت ۴ روز از ساعت ۹ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس برای بازدید عموم دائر است.
انتهای پیام/ز


برپایی نخستین نمایشگاه مدیریت سبز در بندرعباس

برچسب ها: صنعت ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.