هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان امروز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولین ومردم در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان کردستان آغاز به کارکرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در این مراسم گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان امروز با 230 غرفه و 157 ناشر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه 73 هزار و 500 عنوان کتب داخلی و 8 هزار و 400 کتاب بین المللی ارائه می شود.

قلعه شاخانی بیان کرد: در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان 2 هزار و 800 کتاب کوردی توسط هشت ناشر از اقلیم کردستان ارائه می شود .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه ضمن اشاره به اینکه شش نشست علمی در این رویداد فرهنگی برگزار می شود، ذکر کرد: برگزاری نشست های علمی از مخاطبین خاصی برخوردار است که در این نمایشگاه از اساتید دانشگاهی و هیات علمی استفاده می شود .

وی به تخفیف خرید کتاب هشتمین دوره نمایشگاه کتاب کردستان هم اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی کتب این نمایشگاه با 30 درصد تخفیف ارائه شده که 10 درصد آن را ناشر، 10 درصد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد دیگر نیز توسط موسسه شرکت‌های نمایشگاهی تقبل شده است.

وی در پایان به حضور 15 ناشر خارجی هم در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه 18 مهر تا 23 مهر جهت بازدید عموم در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان کردستان دایر است.

انتهای پیام/م

هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان دایرشد

 

برچسب ها: کتاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.