پویش ملی صادرات با هدف ترغیب و آموزش جوانان برای صادرات کالا و خدمات در اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان تشکیل پویش ملی صادرات را گامی موثر در تشویق جوانان به صادرات و کارآفرینی برشمرد و گفت:در شرایط جنگ اقتصادی نیاز به جوانان خوشفکر برای مقابله با تحریم ها داریم .

صادر کننده ممتاز کشوری در جمع 400 جوان فعال اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان گفت: پویش ملی صادرات در قالب چهار شعار خرد،متانت ،جسارت و حرکت تعریف می شود.

حاج کاظمیان همچنین از فعالیت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان قدرانی کرد و افزود:اتاق بازرگانی اصفهان در راه اندازی بخش جوانان پیشرو بوده و انتظار می رود دیگر استان ها هم از این اقدام اتاق اصفهان حمایت کنند .

وی گفت:صادرات را از کجا آغاز کنیم،چگونگی پرورش و توسعه کسب و کار صادراتی،شناسایی و انتخاب بازار هدف،بلوغ صادراتی ،توسعه استراتژی بازاریابی صادراتی ،دولت و تصمیم سازی آنی ،نرخ ارز و شرایط بین المللی از سرفصل های مطرح شده در این پویش ملی است .

وی به نقش شرکت مدیریت صادرات (EMC) در تخصصی شدن صادرات اشاره کرد و گفت:یکی از مهمترین اقدام این شرکت ها در بازاریابی و کسب بازار جدید برندسازی و ثبت برند محصولات در بازارهای هدف است.

این صادر کننده ممتاز کشور، صادرکنندگان ایرانی را هوشمند ترین بازرگانان جهان برشمرد و گفت:در شرایط دشوار داخلی و تحریم ها فعالیت کردن نشان از هوشمندی و توانمندی ویژه صادرکنندگان است .

 

انتهای پیام/م

صحبتهای رییس اتاق بازرگانی اصفهان درمورد تشکیل پویش ملی صادرات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.