دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی؛امور اقتصادی استاندار و با حضور اسکندری دبیر و سایر اعضا در محل استانداری تشکیل گردید.

 اسکندری ؛رئیس سازمان تجارت صنعت معدن آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: طبق هما هنگی‌های صورت گرفته در بین اعضای محترم ستاد تنظیم بازار استان بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالا‌های اساسی توزیع روغن نباتی و برنج توسط فروشگاه‌های بزرگ صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در طی هفته گذشته مقدار ۱۳ تن گوشت گرم گوسفندی وارد و با اولویت پخش گوشت مذکور به شرکت تعاونی کارمندان، کارکنان، کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کوروش با قیمت مصوب ۳۷۵۰۰ تومان در سطح ارومیه و شهرستان‌های تابعه توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی مقدار ۵۰ تن گوشت منجمد جهت توزیع که، ۲۵ تن برای مصرف عموم و ۲۵ تن نیز برای مصارف دانشگاهی اختصاص و مابقی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عموم مردم اختصاص یافته و به محض تحویل در اختیار، آن‌ها قرار خواهد گرفت.

اسکندری افزود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان از تعداد ۵۴۲۱ حلقه لاستیک دریافتی تعداد ۴۶۱۷ حلقه توسط سازمان راهداری و تعداد ۹۸ حلقه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع گردیده و مقدار ۷۰۶ حلقه آماده توزیع، موجود می‌باشد.

ایشان در آخر بیان کرد: با مقایسه عملکرد فوق نسبت به مدت مشابه دو هفته قبل به ترتیب ۲۴ درصد افزایش در بازرسی ها، ۸۸ درصد افزایش در تشکیل پرونده‌ها و ۱۷۸۶۱ درصد افزایش در ارزش ریالی پرونده‌ها را شاهد هستیم.

انتهای پیام / س خ

برگزاری جلسه به منظور ستاد تنظیم بازار در آذربایجان غربی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.