فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: هفته ناجا فرصتی است تا نیروی انتظامی گوه های از تلاش های شبانه روزی خود را در جهت تامین امنیت شهروندان را به نمایش بگذارد.

هفته ناجا، گواهی بر تلاش های شبانه روزی پلیس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سرهنگ جهانگیر زارعی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با تبریک هفته ناجا و تسلیت به مناسبت ماه محرم با اشاره به شعار هفته ناجا در سال‌جاری که "پليس مقتدر - امين مردم" و همچنین شعار سال "حمایت از کالای ملی" گفت: مجموعه انتظامی شهرستان با محوریت قرار دادن این دو شعار مهم تلاش دارد با تامین نظم و امنیت عمومی و اقتصادی جامعه؛ احساس امنیت را در بین شهروندان افزایش دهد .

وی با اشاره به موفقیت انتظامی شهرستان در بحث کشفیات کالای قاچاق و افزایش 6500درصدی کشفیات مواد مخدر در پنج ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از تداوم و ارتقاء فعالیتهای انتظامی شهرستان چرداول در مقابله با جرائم خبر داد.

سرهنگ زارعی در پایان با توجه اینکه جلب اعتماد حداکثری شهروندان به عنوان یک سرمایه مهم برای هر سازمانی تلقی می گردد افزود: به حول و قوه الهی این انتظامی توانسته است با جلب مشارکت های مردمی و تامین امنیت مطلوب در سطح شهرستان گام مهمی در راستای نیل به این هدف بردارد.

انتهای پیام/ د

تلاش های شبانه روزی پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.