ترویج ناامیدی در جامعه، خیانت است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ترویج ناامیدی در جامعه، خیانت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ مهر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار داشت: برخی عوامل داخلی، آگاهانه یا ناآگاهانه مروج ناامیدی در جامعه هستند که این مسأله با دین و استکبارستیزی سازگار نیست.

وی با اشاره به چشم امید برخی عناصر داخلی به کمک رژیم‌های استکباری گفت: دل بستن به ظالمان دوران، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ایستادگی و ثبات قدم را از ویژگی‌های رستگاران بیان و اضافه کرد: ترس از هیبت پوشالی و کوتاه آمدن در مقابل استکبار و ترساندن جامعه با تخریب افکار عمومی، خیانت به نظام و اسلام محسوب می‌شود.

نکونام با اشاره به تصویب لایحۀ الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب باشیم تا راه نفوذ دشمنان به کشور باز نشود.

وی با بیان اینکه دشمنان تنها به دنبال ایجاد فشار بر مردم و ضربه زدن به امت اسلامی هستند افزود: مسأله برجام و مذاکرات هسته‌ای نیز نتیجه‌ای برای کشور نداشت.

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر اهمیت اتحاد و همدلی بین مسئولان و مردم، افزود: دشمن امروز از طریق مسائل اقتصادی و فرهنگی و جنگ روانی در پی ایجاد شکاف در جامعه، و تضعیف اقتدار و عظمت نظام است، اما همچون گذشته راه به جایی نخواهد برد.

نکونام در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت ماه صفر و سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه حضرت رقیه (سلام الله علیها) گفت: این فرزند خردسال حضرت امام حسین (ع)، پیام رسان بزرگ نهضت عاشوراست که در تاریخ جاودانه شد.

انتهای پیام/ش

راه نفوذ دشمنان به کشور را باز نکنیم

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار