نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جنگ تحمیلی رژیم بعث، ملت ایران را مقاوم و مستحکم کرد.

جنگ تحمیلی ملت ایران را مقاوم کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۳۰ شهریور ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت امام حسین (ع) و شهدای کربلا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران برآمده از قیام عاشورا است.

وی، کم‎رنگ کردن آرمان‌ها و ارزش‌های عاشورای حسینی (ع) را از فتنه‌های دشمن بیان و اضافه کرد: دشمن در این فتنه می‌خواهد القا کند که قیام عاشورا مربوط به زمان حال نیست، اما حضور پرشور مردم در عزاداری تاسوعا و عاشورا، سیلی محکمی به دشمنان بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با بیان اینکه جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با حمایت کشور‌های استعمارگر، یکی از ورق‌های فتنه دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران بود افزود: همین فتنه‌ها و دشمنی‌ها، ملت ایران را مقاوم و مستحکم کرد.

نکونام با اشاره به یازدهم محرم و روز تجلیل از اسرا و مفقودان گفت: اسرای کربلا پس از عاشورا مصائب و سختی‎های بسیاری را متحمل شدند، اما حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) با خطبه خوانی و افشاگری، یزیدیان را رسوا کردند.

وی افزود: اسرا و آزادگان سال‌های دفاع مقدس هم ادامه دهنده آرمان‌های کربلای حسینی و انقلاب اسلامی بودند.

انتهای پیام/ف

تلاش دشمن برای کمرنگ کردن آرمان‌های عاشورا

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار