در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی محلات جوپار، مسابقات دو و میدانی این شهر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رضا شهیدی زندی، مسئول هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جوپار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در ادامه رقابت های المپیاد ورزشی، مسابقات دو و میدانی محلات جوپار در دو بخش آقایان«نیم استقامت» دو هزار متر در بلوار جمهوری جوپار و بانوان در ماده های صد متر و پرش جفت در سالن شهرداری برگزار شد.

وی افزود: در پایان در بخش آقایان، سید امیرعلی فریزنی از محله توی ده، میثم احمدی از محله میرصادقی و عادل قنبری از محله استخر دیوانی « میرمحمدی» مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

شهیدی زندی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز پریناز محمدی از محله توی ده، مائده اسلامی از حجت آباد و مرضیه جمشیدی از محله توی ده در ماده صد متر عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: در پرش جفت نیز راضیه جمشیدی از محله استخر دیوانی «میرمحمدی» و مرضیه جمشیدی از محله توی ده اول و دوم شدند و مائده اسلامی از حجت آباد و پریناز احمدی از محله توی ده به مقام سوم مشترک دست یافتند.

 شهیدی زندی از استاد محمد حسنی، ناصر نیک ورز و خانم ها محمد باقری و جعفری به عنوان داوران این رقابت ها و کلانتری 36 و اورژانس 115 جوپار که در برگزاری این مسابقات با کادر اجرایی همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

پایان رقابت های دو و میدانی محلات جوپار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار