مربی تیم ملی بوکس گفت:: نفراتی به مسابقات اعزام می‌شوند که از نظر تاکتیک و تکنیک برتر باشند.

مظاهری: برای اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات  باید بهترین ها انتخاب شوندعلی مظاهری در  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضعیت  اردو تیم ملی بوکس بیان کرد: در مرحله اول اردو تیم ملی بوکس که برای آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا  برگزار شد ، 27 بوکسور به تیم ملی دعوت شدند . بازیکنان منتخب از مسابقات مناطق 6 گانه کشور، منتخبین زیر 23 سال و بازیکنان اعزامی به جاکارتا بودند، به اردوی تیم ملی دعوت شدند. پس از برگزاری مسابقه درون اردویی از بین 27 بوکسور 13  بازیکن انتخاب شدند . اردو های تیم ملی تا قهرمانی آسیا که برای کسب سهمیه المپیک است ادامه خواهد داشت تا تیم ملی اصلی مشخص شود.

او افزود : تعدادی از دوستان ، کیک بوکس کار بودن بازیکنان اعزامی به جاکارتا را مدام مطرح می کنند و این اصلا درست نیست . این بازیکنان از رشته های رزمی به بوکس پیوستند و خود را در اردو های تیم ملی ثابت کردند. برای تیم ملی باید بازیکنی که از نظر تاکتیک و تکنیک برتر است، انتخاب شود. 

مربی تیم ملی بوکس گفت : هدف اصلی ما آن است که بهترین ها به مسابقات اعزام شوند. احسان روزبهانی یکی از بازیکنان خوب بوکس به علت عمل کردن مهره گردن مدتی را استراحت کرد و به تازگی تمرینات خود را به صورت مجدد آغاز کرده است . امکان ندارد بازیکنی در اردو های تیم ملی حضور نداشته باشد ولی برای مسابقات اعزام شود . بازیکنانی که در اردو های تیم ملی حضور دارند با شرایط سخت تمرین می کنند و انصاف نیست بازیکنی که یک جلسه هم سختی نکشیده باشد به مسابقات اعزام شود. من تضمین می کنم 3 بوکسور اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا بهترین های بودند و کارد فنی تیم ملی بهترین بازیکنان انتخاب کرده است .

مظاهری گفت : وجود لیگ در بوکس از نظر مالی برای بازیکن بسیار خوب است . داشتن لیگ کمک می کند تا چهره های جدید شناخته شود و رقیب های اصلی با یکدیگر چند بار در لیگ بازی کنند . امیدوارم با برنامه ریزی ها لازم لیگ بوکس دوباره فعال شود.

مظاهری در پایان بیان کرد: حمایت های فدراسیون و وزارت ورش تا به اینجا بسیار موثر بوده است . بهترین سالن را در اختیار تیم ملی بوکس قرار دادند و امیدواریم حمایت های لازم تا المپیک ادامه داشته باشد و در مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم .


بیشتربخوانید: 

بردبار، قضاوت در باری های المپیک جوانان آرژانتین را از دست داد

روزبهانی: انتظارات از فدراسیون بوکس بالا است

استکی: مربی خارجی برای تیم ملی بوکس جوانان می‌آوریم


انتهای پیام/ 

اظهارات علی مظاهری درباره اردو تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار