پرونده رقابت های لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان در دو بخش آقایان و بانوان با قهرمانی سیرجانی ها بسته شد.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه رقابت های لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت شهید مدافع حرم "غلامرضا لنگری زاده"، در دو بخش بانوان و آقایان در 3 مرحله برگزار شد، گفت: اولین مرحله از این مسابقات، طی شهریورماه در دو بخش آقایان و بانوان در حالی در پیست پارک جنگلی کرمان آغاز شد که بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سراسر استان در این مسابقات شرکت داشتند.

وی افزود: دومین مرحله مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان نیز در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار شد.

آشورماهانی تصریح کرد: سومین و آخرین مرحله لیگ برتر اسکیت سرعت استان نیز در بخش بانوان با حضور  ۱۳ تیم و در بخش آقایان با حضور ۱۴ تیم از سراسر استان در محل پیست اسکیت پارک جنگلی شهرستان کرمان برگزار شد.

وی یادآور شد: در پایان، پس از سه مرحله رقابت سخت و نفس گیر، در بخش بانوان تیم های ستارگان سیرجان، شهر اسیکت کرمان، هیئت اسکیت رفسنجان و خانه اسکیت کرمان  با کسب بیشترین امتیاز بر سکوهای اول تا چهارم رقابت ها ایستادند.

آشورماهانی گفت: در بخش آقایان نیز تیم های ستارگان سیرجان، پرشین سیرجان، خانه اسکیت کرمان و  مس سرچشمه رفسنجان مقام های اول تا چهارم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی به مسابقات دستجات آزاد جوانان و بزرگسالان استان کرمان نیز اشاره کرد و افزود: در نهایت در بخش بانوان، فاطمه رشیدی و فاطمه بختیاری به صورت مشترک اول شدند، فاطمه حسین رضایی مقام سوم را کسب کرد و  المیرا هندیزی پور و فاطمه احمدی به طور مشترک به مقام چهارم دست یافتند.

آشورماهانی یادآور شد: در بخش آقایان نیز فرید سارنج و محمد تارنگ مقام های اول و دوم رقابت ها را از آن خود کردند، ایمان عسکرپور و صالح پلاشی به طور مشترک سوم شدند و مهران علی اصغری و میلاد حسین نژاد نیز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

رییس هیئت اسکیت استان کرمان ضمن تبریک به تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات و تشکر صمیمانه از همه داوران، مربیان، باشگاه داران، ورزشکاران، خانواده ها، هواداران، اعضای هیات های شهرستاتی، کادر اجرایی مسابقات به ویژه کمیته مسابقات هیئت استان، اصحاب رسانه، همیاران حراستی و مدیران پیست ها، برای نفراتی که باید به زودی به عنوان نماینده استان کرمان در مسابقات استعدادهای برتر که به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود، شرکت کنند، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد و از مربیان و کادر فنی این نفرات خواست تا از هم اکنون با برپایی اردوهای آماده سازی بتوانند نماینده شایسته ای برای این استان در مسابقات استعدادهای برتر ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار