مدیرعامل جمعیت هلا‌ل‌احمر استان کردستان گفت:تصادف تریلی حمل مواد شیمیایی با کامیون تریلی ویژه حمل خودرو و سواری سمند در گردنه صلوات‌آباد سنندج یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: تصادف تریلی حمل مواد شیمایی با کامیون تریلی ویژه حمل خودرو و سواری و یک دستگاه خودروی سمند که ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در گردنه صلوات‌آباد سنندج به سمت دهگلان رخ داد یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

وی افزود:متأسفانه در این حادثه راننده تانکر حمل مواد شیمیایی در محل فوت و کامیون حمل خودرو نیز آتش گرفته است.

محمدی گفت:دراین حادثه یک نفر هم مجروح شد که بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلا‌ل‌احمر استان کردستان در پایان با اشاره به بارش باران در جاده‌های استان و خیس و لغزنده بودن سطح جاده‌ها و تردد زوار اربعین درجاده‌های استان به رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی جوانب احتیاط را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جاده‌های استان نباشیم.

سرهنگ عیسی گوهری  رییس  پلیس راههای استان کردستان  نیز در رابطه با این حادثه گفت: هر دو تریلر در مسیر 2 بانده و در یک مسیر در حرکت بودند که تریلر خودروبر با تریلر جلویی خود برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد راننده تریلر خودروبر به علت خواب آلودگی کنترل خودرو را از دست داده است، افزود: علل اصلی حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

یک کشته و یک مجروح در تصادف مسیر سنندج به دهگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.