معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان از کاهش تلفات کل شبکه انتقال و فوق توزیع برق در این استان طی شش‌ماهه اول سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا ترحمی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: برای رسیدن به کاهش تلفات برق استان، برق منطقه‌ای سمنان اقداماتی را در دستور کار قرار داده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ورود ۲۶.۴ مگاوار خازن در پست‌های مختلف استان به مدار توزیع اشاره کرد.

وی درباره دیگر اقدامات انجام‌شده در راستای کاهش تلفات، افزود: آماده‌سازی ۱۲مگاوار بانک خازنی در پست‌های ۶۳گرمسار، جنوب سمنان و چاشم از دیگر مواردی است که برق منطقه‌ای با برنامه‌ریزی، طی شش‌ماهه نخست سال جاری در دستور کار قرار داده است.

ترحمی بیان کرد: اجرای صرفه‌جویی در سیستم های روشنایی، حرارتی و برودتی پست‌های انتقال و فوق توزیع، آنماند کردن پست‌های فوق توزیع آرادان، مهدیشهر، میرحاج، میامی، سرخه و جنوب سمنان و برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح در دیگر پست‌های فوق توزیع استان در کنار انجام آزمایش های ترموویژن از دیگر فعالیت های صورت گرفته برای کاهش اتلاف برق بوده است.

انتهای پیام / گ

تلفات برق در استان سمنان کاهش یافت

برچسب ها: وزارت نیرو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.