پیدا شدن یک شیء غول پیکر عجیب در ساحل دریا موجب حیرت کاربران در یکی از شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشف یک شیء ناشناس عجیب در سواحل شهر سابروک آیلند واقع در کارولینای جنوبی آمریکا در هفته گذشته با نظریه پردازی های عجیبی همراه شد. این شیء مرموز ابتدا توسط یک گروه عضو سازمان غیرانتفاعی حفاظت از پستانداران دریایی که مراقبت از دلفین ها و وال ها را بر عهده دارند پیدا شد. آنها روز سه شنبه با انتشار یک عکس از این شیء مرموز در صفحه فیسبوک خود از کاربران خواستند تا حدس بزنند این شیء چه چیزی می تواند باشد. از آنجا که بلافاصله این شیء توسط مسئولان محلی سابروک آیلند منتقل شده بود و تنها یک عکس از آن موجود بود هیچ یک از کاربران نمی توانست حدس بزند شیء عجیب چه چیزی می تواند باشد.

کشف یک شی مرموز عجیب در ساحل دریا! + عکس

در این عکس یک شیء مدور در حالی که ارتفاع آن بلندتر از قد یک زن بود دیده می شد. در حالی که به نظر می رسید این شیء با ساروج یا فلز ساخته شده باشد ظاهر آن بسیار فریبنده به نظر می رسید. بنا به گزارش Charlotte Observer و بنا به گفته مسئولان شبکه حفاظت از پستانداران دریایی جنس این شیء ناشناش از نوعی ابر نرم بود. اما حدود 15 ساعت بعد شبکه حفاظت از پستانداران دریایی عکسی از یک شیء دیگر که این بار در ساحل کیاواه آیلند در کارولینای جنوبی پیدا شده بود منتشر کرد. این شیء به نظر می رسید نیمه دیگر شیء یافت شده در ساحل سابروک آیلند باشد.

کشف یک شی مرموز عجیب در ساحل دریا! + عکس

انتشار این دو عکس با واکنش های کاربران در فیسبوک و نظریه پردازی های عجیبی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " شبیه زباله های فضایی ناسا است." گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در فیسبوک در حالی با نظریات مختلف کاربران همراه بود که هنوز هیچ یک از مسئولان محلی در آمریکا در خصوص این دو شیء مرموز اظهار نظر نکرده اند.

انتهای پیام/

شیء عجیب پیدا شده در ساحل موجب حیرت کاربران شد

برچسب ها: جذاب ترین ها ، یوفو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار