سرپرست اورژانس ۱۱۵ کازرون، از انجام پنج هزار و ۷۶۵ ماموریت، در شش ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

انجام پنج هزار و ۷۶۵ ماموریت توسط اورژانس کازرونبهمن جمشیدی سرپرست اورژانس ۱۱۵ کازرون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با تاکید بر اینکه تحلیل آمار تعداد ماموریت‌های انجام شده در سال‌های ۹۷ و ۹۶ نشان از روند رو به رشد ماموریت‌ها در این بازه زمانی دارد، گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریور امسال، ۴۹ هزار و ۹۴۵ تماس با اورژانس ۱۱۵ کازرون برقرار شده که از این تعداد، تکنسین‌های اورژانس به پنج هزار و ۷۶۵ ماموریت اعزام شده و به پنج هزار و ۹۰۱ بیمار و مصدوم، خدمت رسانی کرده اند.

او با اشاره به لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، دو محور کازرون-قائمیه و قائمیه-ابوالحیات را به عنوان حادثه خیز‌ترین محور‌های مواصلاتی به شهرستان کازرون برشمرد.

جمشیدی، سهم حوادث ترافیکی از تعداد ماموریت‌های انجام شده از سوی اورژانس ۱۱۵ کازرون را هزار و ۶۶۲ ماموریت و چهار هزار و ۱۰۳ ماموریت را مربوط به حوادث غیرترافیکی عنوان کرد.

وی بر پرهیز از تماس‌های غیرضروری و غیراورژانسی با سامانه اورژانس ۱۱۵ تاکید کرد و گفت: با توجه به بررسی ماموریت‌های انجام شده از سوی اورژانس ۱۱۵ کازرون، از شهروندان تقاضا می‌شود که در شرایط اورژانس و موارد ضروری، با حفظ خونسردی با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کازرون در پایان از انجام یک مورد زایمان موفق و یک مورد احیای قلبی در شش ماه نخست سال جاری، خبر داد.
انتهای پیام/ر

افزایش ۲۰ درصدی آمار خدمات اورژانس کازرون

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار