معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: این تغییر و واگذاری بر اساس قانون و دستوالعمل به شهرداری ها با هدف احدات فضا های تجاری ویا کاربری دیگر انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عزیز فیلی در نشست شورای آموزش وپرورش استان گفت : در آمد حاصله از استفاده این فضا ها در جهت توانمند سازی وبهبود کیفیت فعالیت های آموزش وپرورش وتوسعه فضاها انجام می شود.
وی گفت :واگذاری این فضاهای آموزشی که دارای قدمت بالا وفرسوده هستند در کمیته فنی وتخصصی . مورد بررسی قرار می گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت:2 هزار و 400 کلاس درس معادل 31درصد کل کلاس های استان غیراستاندارد هستند که میانگین کشوری 30 درصد است و در این خصوص گزارش کامل و جامع ای از وضعیت فضاهای آموزشی تهیه و به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اعلام شده است.
زارع پور افزود: تغییر کاربری و تجاری کردن 61 فضای آموزشی در شهرهای استان به منظور تامین منابع برای توسعه فضاهای آموزشی است.
وی اظهار داشت: جشنواره ویژه قلم از راه دور با هدف ایده های خلاق، حمایت از کالای ایرانی، تقویت کارآفرینی و کسب و کار نوین امسال در استان برگزار می شود و در این جشنواره معلمین، دانش آموزان و والدین آنها و خبرنگاران می توانند مشارکت داشته باشند.
زارع پور تصریح کرد: امسال به موضوع المپیادهای ورزشی درون محلی و بازی های با نشاط درون مدرسه ای تاکید شده است و 45 هزار دانش آموز در این برنامه ها شرکت دارند و این مسئله باید توسعه داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.