معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از پرداخت تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

سه فعالیت فرهنگی در سطح ملی در دانشگاههای پیام نور / پرداخت تسهیلات به دانشجویان به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور  امروز سه شنبه در نشست خبری اختتامیه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت که در سالن اجتماعات بنیاد شهید استان کرمانشاه  گفت: کرمانشاه از  استان هایی که در هشت سال دفاع مقدس دچار آسیب بیشتری شدند و  وقوع حادثه زلزله ۹۶ را از علل انتخاب استان کرمانشاه جهت برگزاری جشنواره است.

وی  بیان کرد: جشنواره امسال در ۶ محور آوایی، معارف، هنری، پژوهشی، ادبی و فناوری صورت گرفت مهم ترین وجه تمایز این دوره با دوره قبل ضرورت رعایت اصول ساختاری دانشگاه پیام نور مینی بر بکارگیری فناوریها و آموزش و تلاش برای حفظ منابع مالی دانشگاه و کشور بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از شرکت ۷ هزار دانشجو در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی دانشجویان صندوق رفاه دانشجویی، بنیاد علوی و بانک انصار قابلیت پشتیبانی از دانشجویان را دارند.

وی در ادامه از سه فعالیت فرهنگی در سطح ملی در دانشگاههای پیام نور خبر داد و افزود: راه اندازی انجمن نهج البلاغه، راه اندازی انجمن علمی کارآفرینی و راه اندازی انجمن علمی آموزش محیط زیست در دانشگاه پیام نور از آن جمله است.

وی در ادامه به بحث پیاده روی اربعین و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی کردن این فرهنگ اشاره کرد و گفت: امسال دانشگاه پیام نور با برپایی سه موکب در مسیر زوار اربعین در استانهای بوشهر، مهران و چزابه و شلمچه با کمک های مردمی آماده ارائه خدمات می باشد.

انتهای پیام/ز

امسال دانشگاه پیام نور  سه موکب در مسیر زوار اربعین برپا می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.