آغاز توسعه همکاری استان آرارات ارمنستان با استان گیلان

امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۷ آقای گاریک سرکیسیان استاندار آرارات جمهوری ارمنستان با جناب آقای سیدکاظم سجادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان در محل سفارت دیدار و گفتگو کرد.

آغاز توسعه همکاری استان آرارات ارمنستان با استان گیلانبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، 

در این دیدار که همراه با ضیافت نهار بود سید کاظم سجادی با اشاره به سفر موفقیت آمیز سرکیسیان به استان گیلان، خواستار پیگیری و عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته در سفر ایشان به استان گیلان شد و گسترش همکاری‌های استانی بین دو کشور بویژه بین استان گیلان جمهوری اسلامی ایران و استان آرارات ارمنستان را زمینه ساز توسعه در روابط دوجانبه برشمرد.
سفیر کشورمان با اشاره به سفر اخیر استاندار به استان گیلان و دیدار با استاندار و سایر مقامات این استان، خواستار توسعه همکاری‌های بین استانی در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، پرورش ماهی و توسعه گردشگری شد.
آقای گاریک سرکیسیان استاندار آرارات هم در این دیدار ضمن تشکر از میزبانی گرم استاندار گیلان و استقبال از توسعه همکاری‌های استانی، ضمن دعوت از استاندار گیلان و رئیس منطقه آزاد تجاری صنعتی اندازی، آمادگی خود را برای میزبانی از هیات أستان گیلان در آینده نزدیک و اجرایی کردن توافقات صورت گرفته اعلام کرد.
شایان ذکر است در این دیدار، تجاری که از استان آرارات همراه استاندار به استان گیلان سفر نموده بودند نیز حضور داشتند و ضمن ابراز رضایت از انجام سفر آمادگی خود را برای توسعه و گسترش مبادلات تجاری با تجار استان گیلان اعلام داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار