کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جلسه نمایندگان استان گیلان با رحمانی فضلی برای انتخاب استاندار/ با انتخاب نمایندگان مجلس به عنوان استاندار مشکلی نداریم

نماینده مردم رشت گفت: امروز در جلسه‌ای با رحمانی فضلی از وی خواستیم تا یک استاندار بومی برای گیلان معرفی کند.


جلسه نمایندگان استان گیلان با رحمانی فضلی برای انتخاب استاندار/ با انتخاب نمایندگان مجلس به عنوان استاندار مشکلی نداریمجبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره معرفی استاندار گیلان از میان نمایندگان مجلس، گفت: ما امروز با رحمانی فضلی وزیر کشور ملاقاتی داشتیم و نظرات خود را ارائه کردیم.

او ادامه داد: تاکنون استانداران بومی در این استان موفق عمل کرده‌اند، اکنون هم در شرایط سخت اقتصادی کشور، دولت برای همراه کردن مردم با این شرایط می‌تواند یک استاندار بومی قدرتمند و موفق معرفی کند.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: البته احتمال انتخاب نمایندگان نزدیک و همسو به دولت برای گزینه استانداری گیلان وجود دارد مانند آقایان لاهوتی، حسنی، افتخاری یا عباسی که ما نمایندگان با هم هیچ اختلافی نداریم و اگر هر کدام از این افراد انتخاب شوند مشکلی وجود ندارد.

کوچکی‌نژاد بیان کرد: دولت نباید استان گیلان را معطل نگه دارد، زیرا اینگونه خسارت به مردم و استان وارد می‌شود.

او همچنین با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب استانداران غیربومی هم، گفت: اولویت ما انتخاب استاندار بومی است اما اگر دولت به تفاهم نرسید، استانداران خوزستان و اردبیل هم تاکنون خوب عمل کرده‌اند و می‌توانند موفق باشند.

انتهای پیام/

جلسه وزیر کشور با نمایندگان برای انتخاب استاندار گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار