رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در شهرستان بروجرد به مدت یک ماه اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید حسن ریاضتی با اشاره به اینکه اجرای طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی گامی مهم در جهت بهبود وضعیت مسکن روستائیان است افزود: این طرح از ۲۱ مهر آغاز تا ۲۱ آبان امسال ادامه دارد.

وی اظهار داشت: اجرای این طرح گامی مهم در جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و سازماندهی مساکن روستایی، ساماندهی و ایجاد امکانات رفاهی و اجرای سایر طرح‌های عمرانی است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد بیان کرد: طرح مذکور بهبود وضعیت مسکن روستائیان را به همراه خواهد داشت.

ریاضتی اضافه کرد: جمع‌آوری اطلاعات دقیق در زمینه امکانات عمومی، امکانات عمرانی، ویژگی‌های سکونتی و بهداشتی، برنامه‌ریزی جهت پیشبرد طرح جامع بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات رفاهی و معیشت روستانشینان، برنامه ریزی دقیق دستگاه‌های اجرایی جهت توسعه و عمران مناطق روستایی از اهداف این طرح است.

وی ادامه داد: این طرح از ۱۸۶ روستای شهرستان بروجرد در ۲۸ روستا مورد آمارگیری و مطالعه قرار خواهند گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: مشارکت روستائیان و جمع آوری اطلاعات دقیق و صحیح در این طرح می‌تواند در تهیه و اجرای طرح‌های جامع بهسازی مسکن، توسعه اصولی و پایدار روستا‌ها و برنامه ریزی‌ها هدفمند و موثر باشد.

ریاضتی افزود: اصحاب رسانه نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی این موضوع و جذب حداکثری اهالی روستا در اجرای این طرح دارند و می‌توانند با تعامل بیشتر با این نهاد، قدم‌های موثری در اجرای هر چه بهتر این طرح برداشت.

وی اظهارداشت: این طرح توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با همکاری مرکز آمار ایران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/د

طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی بروجرد اجرا می‌شود

برچسب ها: مسکن ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.